tisdag 25 januari 2011

Att inspireras av mig.

Den 10e januari publicerar jag denna bild på min blogg.


En vecka senare publicerar Miranda Kerr den här bilden på hennes. Den är tagen av maken Orlando Bloom. Jag tror nog att de satt och läste min blogg och blev inspirerade. De har ju kopierat iden totalt.

Förutom detta måste jag säga att det är konstigt att det blir sån hysteri kring ammning på grund av denna bild. Det är ju det mest naturliga som finns och folk har inte rätt att tycka att det äckligt eller stötande om de ser någon amma på ett offentligt ställe.

Underbara Clara ryter ifrån så bra här.

1 kommentar:

  1. Tack för tipsen! Jag får nog köpa lite fler bodys tror jag, jag vet ju att bebisar kan kräkas en hel del.(=
    Fantastisk fin förlossningsberättelse, den peppar mig verkligen till att det kommer bli bra.
    Superfin bild på dig och A.
    Kram

    SvaraRadera