torsdag 27 januari 2011

En riktigt lång en

Jag är en sån där människa som inte tycker att något är pinsamt eller äckligt att prata om eller titta på. Då tänker jag mest på kroppsliga saker. Jag tycker om kroppar, älskar att titta på förlossningar, tycker om programmet "Embarrassing Bodies" där folk med otroligt pinsamma kroppsliga problem får hjälp. Jag känner för de här människorna och blir fascinerad att kroppen kan ådstakomma dessa saker. Jag tycker aldrig att det är äckligt. Äcklad blir jag heller aldrig när jag sitter och äter chicken korma och nån börjar prata diaree. Och jag tycker att det är helt okej att prata om kräks samtidigt som jag äter linssoppa.

Dessa saker känns inte så laddade för mig helt enkelt. Ändå tycker jag att det är så fasans roligt så jag skrattar högt varje gång Alfie pruttar. Speciellt när det är en riktigt lång en. Och att han inte rör en min när han släpper den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar